2014. november 01. 18:02 - CreativePlus

12. hely az első futamon

A rajtot követően ugyan feltudtam jönni a kilencedik pozícióba, azonban ezt a verseny végéig nem tudtam megtartani, így végül a 12. helyen zártam a futamon.  A győzelmet végül Stefano Comini szerezte meg, Rosell és Poulsen előtt. Az összetettben a záró futamot megelőzően az 5. helyre estem vissza. Holnap a dobogóért szállok harcba és mint, mindig a maximumot hozom ki magamból, és az autóból. A futam vasárnap délben kezdődik!

Köszönöm mindenkinek a szurkolást, holnap is szükség lesz rá! :)

Az első futam videóját ITT megnézhetitek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficza55.blog.hu/api/trackback/id/tr36854729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása